Adakah Tarian Zapin atau Dikir Barat yang lebih menarik menonton ?

Wednesday, July 28, 2010

Pantulan

Pantulan Nur Fartini Bte Anuar:
Saya berasa amat bahagia kerana saya dapat membuat blog yang pertama saya. Membuat blog untuk Pertandingan Blogging ialah sangat menarik dan saya dapat bekerja sama dengan rakan saya, Angel Marie Corpus Baguinat untuk pertandingan tersebut.

Pertandingan ini sangat berguna kerana saya dapat menahui budaya saya dengan lagi baik. Saya rasa membuat blog pertama ialah cabaran yang besar untuk saya mungkin kerana saya tidak faham bagaimana untuk pos pos dan banyak lagi.

Topik kami ialah kostum dan tarian tradisional Melayu. Saya sangat bangga untuk serta Pertandingan Blogging untuk Bulan bahasa. Sekian terima kasih.


Sekian:
Nur Fartini Bte Anuar
St' Margarets' Secondary School

No comments:

Post a Comment