Adakah Tarian Zapin atau Dikir Barat yang lebih menarik menonton ?

Wednesday, July 28, 2010

Pantulan Angel Marie Corpus Baguinat


Saya berasa amat gembira kerana saya dapat mengambil bahagian dalam Pertandingan Blogging ini kerana pertandingan ini adalah kali pertama saya.Saya amat beruntung kerana dapat bekerja dengan kawan saya,Nur Fartini Bte Anuar. Setiap kali saya menyelidiki tentang Seni Tarian Tradisional dan Kostum Tradisional Budaya Melayu,saya dapat mempelajari banyak tentang budaya melayu.
Saya berasa yang Budaya Melayu amat beraneka warna disebabkan oleh Kostum Tradisional Melayu teristimewa Baju Kebaya yang berwarna-warni dan dihias dengan corak.baju Kebaya adalah Kostum Tradisional Budaya Melayu kegemaran saya.
Pertandingan Blogging ini mengajar saya supaya bekerja dengan Fartini dengan aman. Kawan-kawan di Kelas Melayu saya tolong-menolong satu sama lain untuk mempercantikkan blog kami.
Saya amat suka hati dengan pos-pos yang fartini dan saya membuat kerana kami bekerja dengan keras supaya pos-pos ini disukai oleh pembaca.
Terima Kasih,
Angel Marie

No comments:

Post a Comment